Thursday, 29 January 2015

Contoh Barangan Jualan Saya

Assalamualaikum, selamat datang ke blog saya, 

Di sini saya ada menjual barangan seperti kain dan juga tudung dari satin silk. Saya juga ada menjual tupperware dan bantal felt.

  • Contoh bantal felt ada seperti gamba di bawah ini. Saya akan update contoh-contoh lain di entri kedua saya.



  • Saya juga ada menjual pelbagai jenis tupperware.


Contoh kain dan tudung dari satin silk seperti di bawah ini:







Sekian dahulu pengenalan untuk barang jualan saya. Saya akan update entri seterusnya dan akan upload gamba berserta harga. Barangan jualan saya boleh di lihat di page facebook saya dan juga boleh like di page ini. Linknya seperti di bawah: 

https://www.facebook.com/afinieshop?ref=bookmarks

Sekian terima kasih.





No comments:

Post a Comment