Thursday, 29 January 2015

Pengenalan

Assalammualaikum dan salam sejahtera,


Bermula dengan Bismillahirahmannirahim. Terima kasih kepada semua yang sudi singgah di blog saya yang tidak seberapa ini. Saya Nor Shazwani binti Abdul Aziz berasal dari Kuantan Pahang, seorang suri rumah sepenuh masa setelah berhenti kerja 6 bulan yang lepas.


Tujuan saya membina blog shazwaniafiq.blogspot.com ini adalah kerana minat saya yang dalam bidang perniagaan secara online dan juga offline. Matlamat saya pada suatu hari nanti saya akan mempunyai kedai butik saya sendiri. InsyaAllah. Selain itu juga saya ingin mencari pendapatan sampingan untuk diri sendiri dan juga keluarga.


Di entri selepas ini, saya akan menceritakan lebih terperinci tentang produk yang saya akan jual.


Akhir kata, di sini saya tinggalkan alamat email saya seperti di bawah:


Email: norshazwaniaziz@gmail.com
No. H/P: 012-9867854 (Nor Shazwani Aziz)

No comments:

Post a Comment