Wednesday, 18 February 2015

Happy chinese new year

Assalammualaikum...

Ok.1st saya nak ucapkan eppy chinese new year kepada semua yang beragama cina. Semoga tahun ini, mendapat lebih berkat dan kegembiraan kepada kita semua.



Alhamdullilah semuanya masih berada dalam keadaan baik. Hope semua ini akan berterusan sehingga la ke masa depan. Last update saya pada hari jumaat yang lepas.

 Maklumlah busy skit..hehhe..sabtu pergi keluar cari barang-barang nak buat bantal felt dgn husband. ahad pulak habiskan masa bersama pergi tengok wayang cerita kingsman. sebenarnya hari tu, tak berapa faham mula-mula cerita. tapi lama-lama baru lah faham. Isnin pulak ade masalah dengan bank. so pergi lah sana untuk settlekan masalah. Alhamdullilah semua selesai. Selasa pulak teman mak dgn makcik pergi potong sim kad sebab tukar phone.

So settle semua. dan hari ni baru lah boleh update entri saya. Sebenarnya, hari ni tak ade cerita yang best sangat sebab my husband kena balik kampung dia dan saya kena teman mak sementara ayah tak ada. Huhuhu. so untuk 5 hari saya tak dapat jumpa my husband. sedih jugak. tapi doa saya, semoga my husband selamat dalam perjalanan dan selamat sampai ke kampung dia. begitu juga dengan my father. So pas ni saya nak update bisnes saya. tudung. InsyaAllah, minggu depan saya nak mohon lesen dengan ssm. untuk berniaga dalam internet. semoga dipermudahkan. Amin.

No comments:

Post a Comment