Wednesday, 18 February 2015

mengait alas rehal.

Assalammualaikum.

Ok, Seminggu jugak baru dapat siapkan mengait ni. Maklumlah baru pertama kali belajar. buat ikut buku pulak tu. Tu lambat sikit nak siap. hehehe. Ok ni la hasilnya, taklah cantik sangat. Simple punya design jer. huhuhu.

Hope pas ni dapat buat baju pulak dengan mengait. kena sahut cabaran ini. Dah jadi suri rumah tangga ni, kena la isi masa terluang dengan benda yang berfaedah. kalau tak asyik duduk rehat,makan dan tidur. lama-lama boleh gemuk. hahaha.

So bila ada blog, fanpage boleh la isi masa lapang ni. Mengait, buat bantal felt. Best jugak jadi suri rumah, suami terjaga sikit. hehehe. tapi cuma duit je berkurang. Hope Allah berikan saya dan suami kemudahan dan rezeki untuk membuat bisnes dan menambahkan pendapatan kami sekeluarga.
Amin.

Dan inilah hasilnya.


No comments:

Post a Comment