Friday, 13 February 2015

Tudung baru

Assalammualaikum semua.

Ok. Hari ni saya nak update tudung baru, jadi kepada sesiapa yang berminat boleh la singgah tengok dulu di blog & fanpage saya.















  • Ala Fareeda
  1. material kain sifon yang lembut dan terbentuk cantik
  2. jahitan yang kemas
  3. terdapat kerongsang yang cantik
  4. warna yang menarik
  5. untuk pilihan warna boleh la berpandukan dari kod warna
  6. nyatakan patern kod
  7. Harga = RM45.00
  8. Postage = RM6.00


  • shawl aisyah
  1. kain sifon canti, tidak licin dan senang dipakai
  2. jahitan bunga sulam 3D
  3. Jahitan manik timbul dalam sulaman bunga 3D
  4. Pelbagai warna masih ada
  5. nyatakan kod warna
  6. Harga = RM35.00
  7. Postage = RM6.00


  • Instant bunga ana
  1. kain lycra t-shirt yang bermutu tinggi
  2. kain nya berat
  3. tidak nipis dan tidak panas
  4. ada jahitan bunga dan kedut ditepi
  5. hanya sarungkan sahaja dah pun siap
  6. mudah dibentuk pada muka dan selesa dipakai
  7. Harga = RM40.00
  8. Postage = RM6.00
Sila jangan lepaskan peluang. Stok masih ada. Lawati fanpage saya seperti dibawah. Jika ada sebarang pertanyaan dan pembelian boleh la hubungi saya seperti di ruangan hubungi saya.



Sekian terima kasih.





No comments:

Post a Comment