Tuesday, 26 May 2015

Kain cotton silk plain + kain cotton songket batch 19 26/05/15

Assalammualaikum.

Selamat sejahtera semua, dah lama rasenya saya tak update blog. Sebab baru-baru ni saya tak berapa sihat dengan sakit gigi lagi. hehehe. tapi hari ni alhamdulillah semua dah ok. So kita berbalik pada tajuk yang diatas. Hari ini saya nak update kain-kain yang terbaru. Kepada sesiapa berminat boleh la mengunjungi blog saya ini dan juga fanpage saya. dan boleh hubungi saya.

  • 2 meter Kain cotton silk plain + 2 meter kain cotton songket
  1. Kain dari Taiwan
  2. Kain yang lembut, sejuk dan sedap dipakai
  3. tidak melekat di badan ketika pakai
  4. shinning tak akan hilang atau lusuh apabila di basuh
  5. Harga 1 pasang = RM140.00(termasuk postage)
  6. Harga 2 pasang = RM135.00(termasuk postage)
  7. Harga 5 pasang dan ke atas = RM130.00(termasuk postage)
  8. 1 Meter untuk kain cotton silk plain = RM29.00











































  • Kain pasang cotton songket
  1. 1set 4meter cotton songket.
  2. Kain cotton songket dari Solo, Indonesia
  3. fabrik dan material yang tak keras, tak kerenyuk jika di basuh.
  4.  Harga 1 pasang = RM162.00(Termasuk postage)
  5. Harga 2 pasang = RM157.00(Termasuk postage)
  6. Harga 5 pasang ke atas = RM152.00(Termasuk postage)
  7. Harga untuk 1 meter = RM39.00


























Kepada yang berminat boleh la hubungi saya di no tel dan emel yang tertera di ruangan hubungi saya.
Anda semua boleh juga lawati di fanpage saya.

No comments:

Post a Comment